Od jutra w Lidlu po 0,01 zł dla każdego. Aż musieli wprowadzić limity

Lidl odsłania karty tuż przed wprowadzeniem nowych promocji na drugą połowę tygodnia. Sieć szykuje m.in. akcje z produktami po 1 gr, nie zabraknie też lubianych przez klientów „1+1 gratis”. Czego jeszcze można spodziewać się w sklepach?
Od czwartku w Lidlu, fot. Shutterstock

Lidlpromocje od czwartku

11 września, jak co czwartek, Lidl planuje wprowadzić nowe promocje. Sieć zamierza ruszyć m.in. z sięgającymi -60% obniżkami. Takim upustem objęte zostaną np. polskie śliwki – regularnie sprzedawane po 9,99 zł, teraz będą po 3,99 zł za kilogram. Z aplikacją sklepu w piątek 60% tańszy będzie też dowolny produkt z kategorii: wszystkie kawy, a w sobotę – z kategorii: wszystkie produkty chemiczne do prania i płukania.

W nowej ofercie nie zabrakło również akcji działających na zasadzie „1+1 gratis”. Kupony z aplikacji pozwolą w ten sposób zaoszczędzić np. na czteropakach Pepsi w puszce, pomidorach koktajlowych pakowanych po 500 g czy świeżych figach. Kuszące promocje pojawiły się też właśnie w Dino:

W Dino zaczęło się „4+4 gratis”. Można robić zapasy
W środę w Dino ruszyły nowe promocje. Od rana na klientów w sklepach czekają duże przeceny, a także liczne promocje z gratisami. Są nie tylko „1+1 gratis”, ale także nawet „4+4 gratis”. Można zrobić wielkie zapasy, bo Dino nie...

Lidl – od 11 września

Tego typu ofert ma być więcej, bo pojawią się również np. „2+1 gratis”, i to dla wszystkich. Takimi promocjami mają zostać objęte kwiaty: wrzośce czy pomidory krojone z ziołami Baresa. Lidl wprowadzi ponadto podobne akcje spod szyldu „2+1 za grosz”. Tu, kupując dwie rzeczy w cenie regularnej, trzecią można dobrać właśnie za 0,01 zł.

Jedna z takich okazji w czwartek ma dotyczyć wszystkich orzechów marki Alesto pakowanych po 200 g. Po 1 gr ma być najtańszy produkt. W tym przypadku limit ustalono na trzy artykuły w cenie symbolicznego grosza na paragon. Dłużej, bo aż do soboty „2+1 za grosz” będą też litrowe soki Solevita – tu z limitem czterech za 1 gr na klienta.

Coś dużego zaczęło się w Rossmannie. „Nalicza się przy zakupie każdego artykułu”
W Rossmannie dzieje się coś dużego. Sieć po cichu wprowadziła nową promocję na wszystkie marki własne. Oferta dotyczy tysięcy produktów spod popularnych szyldów jak Isana, For Your Beauty czy Babydream. „Nalicza się przy zakupie...

Czytaj dalej: